lauantai 8. joulukuuta 2012

Halutaan: nojatuoli, torkkupeitto ja kynttilöitä

Mun minikämpässä on tällä hetkellä sekä neljän hengen ruokapöytä että pienehkö työpöytä. Nyt mä oon päättänyt, että luovun työpöydästä ja ängen tilalle mun pikkuisen nojatuolin ja toisen kirjahyllyn. Eli lisää säilytystilaa ja oma lukunurkkaus, jee! :) 


Tähän asti sekä sohvan että lukupaikan tehtävää on joutunut toimittamaan sänky. Ihanaa, että voin vihdoin säästellä sänkyä vähän enemmän vain nukkumista varten. Luulen että unikin tulee iltaisin helpommin, kun sänkyyn saa erikseen kömpiä nukkumista varten, eikä niin että siinä samassa paikassa on röhnöttänyt jo koko illan. :)


Näihin pohdintoihin liittyen keräilin vähän inspiraatiojuttuja mun tulevaa nurkkausta varten. Yritin keräillä mukaan vähän kaikenhintaisia juttuja, eli ainakin osaan olisi varaa ihan opiskelijabudjetillakin. Mun nojatuoli on kierrätyskeskuksesta eikä ihan noiden kollaasien tuolien veroinen ulkonäöltään, mutta mukavuudessa ihan ykkönen! Ehkäpä saatte kuvia valmiista nurkkauksesta, kunhan saan kamat paikoilleen. :)


Nousiko joku kollaasi lemppariksi? Mitä teidän unelmien vapaa-ajan huoneesta löytyisi? Sitten joskus, kun mulla on isompi koti, haluan ehdottomasti sellaisen huoneen tai nurkkauksen, jossa voi ihan rauhassa keskittyä kirjojen tai lehtien lukemiseen tai vaikka läppärin käyttämiseen. Eikä telkkaria samaan tilaan! :) Ja hyvät musiikinkuuntelulaitteet olisi kiva bonus, sellaisessa huoneessa mieli lepäisi arjen velvollisuuksien jälkeen. 


Ei kommentteja:

Lähetä kommentti