keskiviikko 5. joulukuuta 2012

Talvi-inspiraatiota pinterestistä

Mä oon aivan koukuttunut Pinterestiin. Sitä on tosi helppo käyttää myös puhelimeen ladattavan sovelluksen kautta, melkein jopa hauskempaa ja helpompaa kuin koneen kautta. :) 

Mun Pinterest-jutut löytyy TÄÄLTÄ, jos jotakuta kiinnostaa. Mä pinnailen aika paljon kaikenlaisia kuvia, joten mulle on noita taulujakin kertynyt jo pari. 

Viime päivinä mä oon inspiroitunut eniten talvi- ja jouluaiheisista kuvista, ja ajattelin nyt vilauttaa mun lemppareita täälläkin, ehkä näistä on iloa jollekulle muullekin. :) Kaikki nämä kuvat ja muitakin aiheeseen liittyviä löytyy mun Pinterestin kautta, taulusta "xmas and winter". 



Linkittäkää kommenttiboksiin lisää kivoja joulu- tai talviaiheisia kuvia/nettisivuja! Ja linkittäkää omia pinteres-sivujanne mullekin! :)

Ei kommentteja:

Lähetä kommentti