maanantai 15. lokakuuta 2012

Ekat kuvat uudella kameralla: Milli-kissa

Hups kun taas aika vierähti! Viimeisimmän postauksen jälkeen mä oon vieraillut koti-Kokkolassa jo kahteen kertaan ja käynyt välissä parin päivän pyrähdyksen Jyväskylässä pikkuveljen kanssa. Viime viikolla loppuviikosta vietin pienen miniloman: olin yökylässä mummolassa, toisen yön mökillä laajennetun perheen kanssa, lauantaina istuttiin iltaa pitkän kaavan mukaan ravintolassa ystävien kanssa ennen kuin lähdin yö-töihin ja sunnuntaina rentoilin iskällä ennen iltabussiin hyppäämistä. 


Toissaviikolla ennen Kokkolaan lähtemistä hain postista uuden kameran! Vanhasta Nikon D40 -järkkäristäni on putki rikki ja näytössäkin halkeama, joten en nähnyt järkeväksi alkaa uusia niin vanhan kameran tarvikkeita. 

Uusi mussukka on Olympus Pen E-PL1 ja putki 14-150mm. Harmi vain kelit ovat olleet lähes pelkästään sateisen harmaat siitä lähtien, joten en ole vielä oikein päässyt kameran kanssa tositoimiin. Mummolassa ollessani aurinko kuitenkin pilkisteli pilvien välistä. Sopivasti myös tämän kesän pentu Milli (jonka kuvia olen täällä aiemminkin esitellyt) oli tullut tupaan - ja mikä valokuvamalli Millistä paljastuikaan! :) Ammattimaisesti Milli esitteli mulle eri asentoja, ilmeitä ja eleitä, mutta muisti pysähtyä jokaista kuvaa varten, jotta kuva ei heilahtanut. :) Näköjään Milli muistaa miten zoomailin sitä puhelimen kameralla koko kesän.. :D


Nämä ovat nyt ihan ensimmäisiä kuvia, joita olen uudella kamerallani ottanut, ja säätöjen kanssa on vielä paljon opeteltavaa! 


Toivottavasti tämä syksy tarjoaa vielä paljon aurinkoisia, kauniita päiviä, jotta pääsen harjoittelemaan uuden kameran käyttöä oikein urakalla. :)

Ei kommentteja:

Lähetä kommentti