torstai 18. lokakuuta 2012

Linkkivinkkejä 5 hauskaan hiustyyliin

Mä oon nyt pari iltaa tuskaillut täällä koneen äärellä: haluaisin kovasti kirjoitella tänne blogin puolelle kaikkea kivaa, mutta en oikein ole saanut ajatuksesta kiinni sen suhteen, että mitä se kiva sitten olisi. Olen aloitellut pariakin juttua, mutta jotenkin inspiraatio loppuu aina kesken. Niinpä aloitin tämän postauksen miettimisen siltä kantilta, että mikä mua innostaa nyt? Ja pinterestin kautta löytyikin paljon inspiraatiota. 

Nyt haluan jakaa tänne blogin puolelle pari tosi kivaa hiusjuttua, jotka näyttää siltä että ehkä jopa mä onnistuisin näissä! :)

Kaikki allaolevat kuvat on lainattu blogeista, joista nämä hiusjutut löytyvät kokonaisuudessaan, ja jotka olen linkittänyt  kuvien alle tekstin sekaan. Linkit vievät suoraan siihen postaukseen, josta hiusvinkki löytyy.


Ensimmäinen hauska ja aika helponnäköinen (mutta näyttävä!) kampaus löytyy Sara Lynn Paigen sivuilta. Sivuilta löytyy myös video kampauksen teosta, mikä on ainakin mun mielestä aina loistava juttu pelkkien kuvien sijasta. Tämän postauksen lisäksi blogissa ei ole hirveästi hiusjuttuja, mutta paaaljon sitäkin ihanampia valokuvia ja vinkkejä valokuvaukseen. 


Seuraava hiusvinkki on peräisin Join The Mood -blogista. Olisipa mulla noin pitkä tukka niin testaisin tätä ehdottomasti! Ehkä pitää yrittää väkertää tästä lyhyemmästäkin tukasta... Pikainen vilkaisu blogin sisältöön muuten kertoo, että tästä blogista löytyy paljon muitakin hiusvinkkejä.


Kolmas vinkki on Oh So Pretty - the diaries -blogista. Tässä postauksessa toinen blogin pitäjistä kokeilee Pinterestistä löytynyttä vinkkiä, jonka mukaan "suoristamalla" letitetyt hiukset saa aikaan rennot surffilaineet. Lopputulos on tosiaan aika hauska, ja tämä menee kyllä itselläkin kokeiluun. Muuten blogi keskittyy vaate-, hius- ja kauneusjuttuihin kahden tytön voimin. 


Toiseksi vimppa hiustyyli on peräisin we see rainbows -blogista. Rusetti näyttää yllättävän helpolta, kunhan tukka on tarpeeksi pitkä, eikä itsensä näkeminen takaapäin peilin kautta varmasti haitaksi ole. :) Tämä blogi keskittyy melko pitkälti hius- ja ruokajuttuihin, jotka molemmat on toteutettu todella kivasti!


Viimeinen (tai oikeastaan viimeiset) hiusvinkit tulevat Hair and Makeup by Steph -sivuilta. Linkittämässäni postauksessa Steph näyttää 10 hauskaa tapaa, joilla voi piristää perusponnaria. Osa ei mun sormilta kyllä onnistuisi, mutta osa on tosi yksinkertaisia. :) Kuten nimestäkin voi päätellä, täältä blogista löytyy paljon hius- ja meikkijuttuja.

Paljonko aikaa te jaksatte käyttää tukkanne väkertämiseen normaaleina arkipäivinä? Entä viikonloppuisin, tai erityistilaisuuksia varten? 

Ei kommentteja:

Lähetä kommentti