perjantai 1. helmikuuta 2013

Vagabondin alennuskenkiä

Joulun jälkeiset talvialet ovat iskeneet myös verkkokauppoihin. Mun kokemuksen mukaan Vagabond alentaa aika monia tuotteita, mutta ei kovinkaan suurilla prosenteilla. Kiinnostavat mallit myös myydään nopeasti loppuun, varsinkin alehinnoilla. 

Tällä hetkellä Vagabondin omasta verkkokaupasta sai ilmaiset toimituskulut, joten kun tämä kenkäpari ilmaantui ruudulle noin 50 euron hintaan, oli tämä tyttö aika nopeasti myyty. Nyt siis odotellaan malttamattomana, millaiset kengät sieltä mun luo matkaavat! :)


Keräsin myös muita kivoja kenkiä, jotka kaikki ovat alennuksessa. Jos joku pistää omaan silmään, kannattaa toimia nopeasti! :) Mun kokemuksen mukaan Vagabondin kengät ovat laadukkaita ja siis todellakin hintansa väärtejä. Mulla on merkiltä monet kangaskengät, yhdet nahkaballerit, parit sandaalit, yhdet nahkasaappaat ja yhdet toiset talvikengät. 


Onko ruudun takana muita nettialehaukkoja tai Vagabond-faneja? 

4 kommenttia:

  1. Uu ihan sun näköiset kengät kyllä!!
    emzii

    VastaaPoista
    Vastaukset
    1. Joo, toivottavasti on vielä sopivat jalkaanki! :)

      Poista
  2. Nuo alarivin ruskeet on kyllä tosi kivan näköset. En uskalla mennä ees kattomaan..

    VastaaPoista
    Vastaukset
    1. Niinpä! Ne ja ylärivin korolliset mustat on mun lempparit, harmi ettei tainnu olla mun kokoja enää jäljellä.. Pankkitili huokaa helpotuksesta! :)

      Poista