tiistai 5. maaliskuuta 2013

Ellen Pompeo Details-lehdessä

Alun perin mä en yhtään innostunut Greyn anatomiasta. Sitä hehkutettiin joka puolella ja kaikki seurasivat sitä telkkarista. Mä sytyin tähänkin juttuun vähän jälkikäteen, ja aloin katella sarjaa siskon kanssa vasta kun sitä oli näytetty jo varmaan 4-5 kautta Suomen telkkarissa. 

Mun mielestä parasta on katsoa sarjaa paljon kerralla, ei yhtä jaksoa viikossa. Niinpä mä saatan sitten imaista tärykalvoilleni 10 jaksoa Greytä viikossa, kun katselen niitä jälkikäteen. :) Millaisia sarjojen katsojia te olette, istutteko telkkarin edessä joka viikko samaan aikaan, seuraatte sarjoja jo etukäteen netistä vai ostatte dvd-boksin ja ahmitte kaiken kerralla? 

Mä olen alkanut tykätä Meredithin hahmosta vasta nyt viimeisimmän kauden aikana. Pojot silti siitä, että pääosan esittäjä ei ole joku perus barbi, vaan hieman persoonallisemman näköinen nainen. Vaikka vähän liian hoikka onkin. :) Tässäpä siis yksi mukavan kesäinen/keväinen photoshoot Meredithin näyttelijästä Ellen Pompeosta. 



Kuvaaja Tierney Gearon



Kuvat http://ellensource.net/ (suora linkki: http://ellensource.net/gallery/thumbnails.php?album=3)

Ei kommentteja:

Lähetä kommentti