lauantai 16. maaliskuuta 2013

Mun nostot: tulevia leffoja (maaliskuu)

Tein tällaisen samantapaisen postauksen helmikuun alkupuolella. Mutta kun tänään selailin IMDB:a, oli siellä taas niin paljon kiinnostavia, uusia leffoja, että ajattelin nostaa esille taas joitain elokuvia, jotka menee mun katselulistalle. Voi olla, että otan tästä jonkinlaisen tavan; esitellä aina silloin tällöin tulevia leffoja, jotka ovat kiinnittäneet mun huomion. 

Tällä kertaa laitan näkyville leffojen trailereita. Yleensä mä itse en tykkää katsoa trailereita, koska mun mielestä ne paljastaa elokuvan juonesta liikaa. Toisaalta kyllähän ne toimivat vielä ihan eri tasoisina odotuksen nostattajina kuin pelkät kuvat ja tekstit. 

Näyttelijöinä mm. Jim Sturgess ja Kirsten Dunst. En yleensä innosti scifi-leffoista kovastikaan, mutta tämä vaikutti ihan mielenkiintoiselta. On sopivasti romantiikkaa ja kivat näyttelijätkin. :)


Tästä ei varmastikaan tule vuoden elokuva, mutta mua vaan vieläkin naurattaa Melissa McCarthyn roolisuoritus Bridesmaids-leffassa. Ohjaaja Seth Gordon on ohjannut myös Horrible Bosses -leffan, joka oli mun mielestä omassa kategoriassaan ihan onnistunut tuotos. Olen kyllä kuullut, että tämä leffa ei tuo esille McCarthyn todellisia koomikon lahjoja... Mutta toivotaan, että tämä on vasta alkua hienolle uralle. :)


Tämän leffan traileri vei mukavasti vanhoihin aikoihin, elokuva nimittäin sijoittuu 60-70-luvulle, jolloin Yhdysvallat kävi Vietnamin sotaa. Juoni ei varmaan ole maailman erikoisin, mutta leffassa on hieman vähemmän tunnettuja, nuoria näyttelijöitä, ja musta on hauska seurata mahdollisia uusia tähtiä. 


Tämä elokuva on varmasti jo kaikkien Ryan Gosling -fanien listoilla. :) Trailerin perusteella elokuva näytti kiinnostavalta, ja mukana näyttelijäkaartissa on myös mm. Eva Mendes ja Bradley Cooper. Ohjaaja Derek Cianfrance on ohjannut myös mm. Blue Valentine -leffan, josta mä tykkäsin todella paljon ja olen kirjoitellut täällä blogissakin


Viimeisen nostoni pääosassa on Ben Affleck, joka on viime vuosina nostanut sijoitustaan mun listalla, ja jota pidän nykyään tosi symppiksenä. Argo oli myös hieno leffa. Myös Rachel McAdams on elokuvassa mukana. Trailerin perusteella hieman erikoisempi elokuva, mutta muhun ainakin tuollainen hieman utuinen tunnelma vetosi. 


Onko teillä jotain leffoja, joita jo odotatte innolla? Vaikuttiko mikään mun listalta kiinnostavalta?

Ei kommentteja:

Lähetä kommentti