torstai 8. maaliskuuta 2012

Bath Momentin minirasvat

Ja vielä vaan tulee näitä viikonlopun ostoksia! Lähdin molempina päivinä kaupunkiin sillä mielellä, että olen vain siskolle vähän oppaana ja kaverina, enkä lähde itse mitään ostelemaan. Sitten eteen sattuikin toinen toistaan parempia löytöjä hyvillä alennuksilla. Toisaalta se, että haluan heti kirjoitella näistä kaikista blogiin, taitaa kertoa, että olivat hyviä ostoksia! :)

Mä olin nuuhkutellut näitä pikkuisia Bath Moment -merkin rasvoja jo aiemmin Seppälässä, mutta silloin hintaa oli vielä enemmän, joten jätin ostamatta. Nyt hinta oli pudonnut vielä lisää, ja yhdelle purtilolle hinnaksi jäi muistaakseni 90 senttiä. Ostin siis molemmat tuoksut. 


Mä tykkään rasvoissa kaikista ihanista tuoksuista, mutta raaskin aika harvoin ostella vartalorasvaksi jotain kalliimpaa, hyväntuoksuista rasvaa. Mulla nimittäin rasvaa kuluu ihan tuhottomat määrät, rasvailen koko kropan joka päivä suihkun jälkeen. Oon siis pitäytynyt vartalorasvoissa niissä perusrasvoissa, joiden hinta ei ole kovin korkea. Toinen syy miksi en oo kauheasti suosinut "erikoisempia" rasvoja, on niiden kosteutusteho. Ehkä mä olen vain ostanut halpaversioita, mutta mulla nämä paremmantuoksuiset rasvat ovat harvoin kovin kosteuttavia. Mieluummin sitten lotrailen halvalla "perusrasvalla", jolla saan hyvän kosteutuksen. 

Mulla kuivuu käsien iho melko helposti, varsinkin talvisin ja jos pitää olla pesemässä niitä koko ajan. Käsien rasvaamiseen tykkäänkin sitten käyttää kaikkia ihanan tuoksuisia rasvoja. Nämä pikkupurtilot sopivat täydellisesti laukkuun, eivät vie paljon tilaa tai paina kiloja. 


Tähän mennessä oon ollut ehkä vähän yllättäenkin enemmän ihastunut tuohon kiwi-tuoksuiseen rasvaan, mutta molemmat ovat kyllä nameja. Suosittelen nappaamaan mukaan, jos kaipaa käsirasvaa laukussa kannettavaksi, tai muuten vain hyväntuoksuisia rasvoja. Laadusta en ihan vielä osaa hirveästi sanoa, mutta ainakaan mitään ihan susituotteita nämä eivät ole. Ja ainakin nyt alennuksien aikaan hinta ei paljon kukkaroa rokota! :)

Käytättekö te paljon rahaa vartalo- tai käsivoiteisiin? Mitkä on teidän lempparimerkkejä tai -tuoksuja rasvoissa? Vaihteletteko merkkejä hinnan ja fiiliksen mukaan, vai lähteekö kaupasta mukaan aina se sama luottotuote?


Muoks. Kävin Seppälässä uudemman kerran ja nyt purtilot oli alennettu vielä entisestään ja hintaa oli vain 50 senttiä. :D

Ei kommentteja:

Lähetä kommentti