keskiviikko 7. maaliskuuta 2012

Viikonlopun ostossaldoa: Vagabondin Laurat

Taisin jo jossain postauksessa ohimennen mainita, että viime viikonloppuna siskon kanssa kaupungilla kulkiessa törmäsin pariinkin mahtavaan löytöön. Ensimmäisenä haluan esitellä aivan ihanan kenkälöydön: Vagabondin Laura-sappaat. Nämä löytyivät Sokoksen kenkäpuolelta, hintalapussa luki 99 euroa. Ja sitten se sydäntä sykähdyttävä lisätarra: "-70%"!


Sovitin näitä siis jalkaan ja kyllä, ne ovat täydelliset! Mulla on yhdet vähän samantapaiset kengät, jotka oon ostanut ainakin kuusi vuotta sitten. Niiden pinta alkaa olla kärjistä niin kulunut, että oon tassutellut niillä enää töissä, mutta ei ole olemassa yhtä mukavia kenkiä. Tai niinhän mä luulin! :) Nämä Vagabondit ovat kuin parannettu versio vanhoista kengistäni: tukevampi pohja ja hauska, lyhyempi varsi. Ja tuntuvat jalassa tosiaan siltä, kuin tassuttelisi ympäriinsä villasukissa tai muissa toosi pehmeissä jalkineissa.


30 euroa ei kyllä tuntunut hinnalta eikä miltään mun lempparimerkin nahkakengistä. Lisäksi näiden väri on tosi hauska ruskeanvihreä, riippuen valaistuksesta. Kaupassa nämä näyttivät aivan sammalenvihreiltä, luonnonvalossa ne ovat enemmän ruskeat. Näillä tulee varmasti tassuteltua vielä monet kerrat, kun varpaat kaipaavat lämpöä ja pehmeyttä! :)


Jos joku kiinnostui, Vagabondin nettikaupassa näitä kenkiä pääsee kurkkimaan suoraan TÄSTÄ linkistä.

Ei kommentteja:

Lähetä kommentti