perjantai 23. maaliskuuta 2012

Perjantaimusiikkia

Mä oon ollut tänään reipas ja lukenut koulujuttuja eteenpäin, käynyt kaupassa, väsäillyt keittiön puolella useamman tunnin (postailen ruoasta erikseen :)) ja puurtanut koulutehtävien parissa vielä vähän lisää. Seuraavaksi aion oikaista sängylle kokislasin kanssa ja avata telkkarin neloselta. Voice Of Finlandin jälkeen vuorossa on joko Iholla tai sitten joku leffa, aion mennä fiiliksen mukaan kun päätöksen aika tulee. :)

Tässä on muutama biisi, jotka liittyvät mulla ihan tiettyihin juttuihin ja fiiliksiin mun elämässä ja saavat aina muistoja mieleen. Mä en oo itseasiassa ennen tämän postauksen tekoa nähnyt yhdenkään laulun musiikkivideota, joten en osaa niistä sanoa juuta enkä jaata. Mutta hyviä biisejä. :)


"just because you feel good
doesn't make it right, oh no"




"I can feel your heart beat through my shirt
This was all I wanted, all I want"




"I could drown
If I stay here
Keeping busy everyday
I know I will be OK"



"And I wonder if you know
How it feels to let you go?"




"Huuda, kun tarviit mua,
mä huudan, kun mä tarvitsen sua"






Ps. En tiiä miks noi tyhjät rivit hyppii tollai, toivottavasti ei näy aivan kamalan typerästi teidän näytöissä. :)

Ei kommentteja:

Lähetä kommentti