torstai 15. marraskuuta 2012

Hiustenvärjäys gone bad ja muita selityksiä

Sori hiljaisuudesta! Mä oon ollu pahasti kiinni koulujutuissa, tänäänkin naputtelin lähemmäs 9 tuntia henkilöstöjohtamisen ryhmätyön teoriaosaa...

Lisäksi mua on kohdannut hiuskatastrofi! :D mä värjäsin juurikasvua pois viime viikonloppuna Kokkolassa, ja otin ei-niin-hohtavan-valkoisen hiusvärin kaupasta mukaan. Valitettavasti lopputulos ei ollutkaan niin luonnollinen kuin olin toivonut, vaan tukkani jäi paikoittain vähän kellertäväksi.

Päätin sitten paikata pikkumokaa täällä Jyväskylässä, ja ottaa aavistuksen aiempaa tummemman värin. Järkeilin, että näin saisin lähes oman hiusvärin sävyisen tukan, jolloin värjäily ei olesi niin pakollista ja tiuhatahtista.

Ja allaolevissa kuvissa näette tulokset! Mä voin kertoa koko jännitystarinan vaikka huomenna, nyt vatsakivut ja väsymys vaativat laittamaan puhelimen pois (kirjoittelen tätä puhelimella sängystä) ja siirtymään unten maille! Huomiseen. :)

2 kommenttia:

  1. Oi ei, mulle kävi kerran just noin, kun blondista vähän tummemmaksi koitin värjätä.

    VastaaPoista
    Vastaukset
    1. Joo, vähän tulee masentava fiilis että eikö noista kuvista ja sävyistä voi päätellä mitään... :D

      Poista