lauantai 25. helmikuuta 2012

Glee-musiikkia!

Mä oon viimeiset viikot kuunnellut oikeastaan vaan Glee-sarjan musiikkia. Spotifystä löytää hakemalla glee-sanalla vaikka kuinka monta soittolistaa, esimerkiksi "Glee Playlist - updated weekly" -nimisellä listalla on musiikkia 12 tuntia! Mä oon kuunnellut näitä niin kotitöitä tehdessä, netissä surffaillessa kuin koulujuttuja tehdessä. Gleessä on ollut aika paljon erilaista musiikkia, joten vain yhden artistin biisejä ei tarvitse kuunnella. Ja kun soittolistoilta löytyy tuntikausiksi kuunneltavaa, ei joudu kuunnella samaa laulua tunnin välein. :) 

Valkkasin tähän Youtubesta pari mun lempparia, vaikka noin hurjasta määrästä hyviä biisejä on vaikea nostaa esille vain muutamaa. :)





Haha, ei ihan tuo parin lempparin valitseminen onnistunut! :D Että niitä oli nyt sitten muutama enemmän. :)


Tykkäättekö Gleestä tai musiikista tässä sarjassa? 

Ei kommentteja:

Lähetä kommentti