lauantai 4. helmikuuta 2012

Sohvamietteitä Ikean sivuilla

Päädyin lauantai-illan ratoksi selailemaan Ikean sivuja, kun eilen töissä lueskelin Ikean kuvastoa. Nykyiseen kämppääni mä haaveilen eniten sohvaaja vaatehuonetta/-kaappia. Tällä hetkellä sohvan virkaa toimittaa sänky, sillä 30 neliön yksiöön ei mahdu sekä sänkyä että sohvaa. :D 

Jos kuitenkin pääsisin isompaan asuntoon, näiden tapaiset sohvat voisivat ainakin ulkonäkönsä puolesta olla mun harkintalistalla. Nämä sohvat miellyttää mua ulkonäkönsä puolesta kovasti, mutta todellisuudessa ehkä kuitenkin haluaisin sohvan, johon mahtuisi helposti kaksikin ihmistä löhöämään. Käsinojat eivät saisi olla kovin jyrkät tai kovat, ja sohvan pitäisi olla pehmoinen ja leveä. Ehkäpä tilan antaessa periksi jopa kulmasohva. :) Oikeastaan mun loppuelämän iiisossa talossa mulla voisi olla jokin näistä sohvista "vierasolkkarissa", jossa ei ole tarkoituskaan löhötä koti-iltoina. ;)




Kuvat www.ikea.fi

Ei kommentteja:

Lähetä kommentti