keskiviikko 8. helmikuuta 2012

Tylsähengailua koululla

Tämä ei kyllä inspiroi yhtään! Antakaahan mun ensin valittaa vähän niin sitten pääsen tän päivän positiivisiin asioihin. :) 1) Mun pitää hengailla koululla yhteensä neljä tuntia (josta on kyllä onneks enää jäljellä alle tunti) odottamassa, että kaverikin lopettaa opiskelut tältä päivältä. 2) Otin mukaan tenttikirjan ja oon yrittänyt syventyä siihen, mutta silmät alkaa vaan painua kiinni parin kappaleen jälkeen, ja nyt näyttää siltä että pääsin eteenpäin vaivaiset 10 sivua!


3) Ulkona on niin kylmä, että tarjennut lähteä muutaman tunnin takia kipittämään kotiin. 4) Mulla on tänään pipopäivä, koska en aamulla tarjennut mennä päätä myöten suihkuun, ja koska mulle tuli lähtiessä niin kiire etten ehtinyt suihkia yhtään kuivashampootakaan. 


No niin ja nyt kun oon saanut valittaa vähän niin voidaan siirtyä niihin kivempiin asioihin, jotka tekee tästä päivästä kyllä enemmän plussa- kuin miinuspäivän! 1) Odottelen koululla, koska oon menossa suoraan koulusta kaverin luo ja suunnitelmissa on tehdä kana-pekoni-pastaa ja jälkkäriks hedelmäsalaattia. :) 2) Syömisen lomassa me aiotaan katella joku kiva leffa. 3) En oo moneen kuukauteen kerennyt viettämään aikaa tämän kaverin kanssa kuin koululla, kivaa päästä taas verestämään meidän viime kevään tapaa tehdä yhdessä ruokaa ja töllötellä telkkaria. 4) Kun illalla tuun kotiin mun ei tarvi tehdä mitään koulujuttuja huomiselle! 5) Huomenna on enää yksi luento ja sitten mulla alkaakin jo pitkä viikonloppu (seuraavan kerran yliopistolle pitää palata vasta tiistaina!) - paitsi että aion kyllä lukea tuota tenttikirjaa eteenpäin ainakin perjantaina ja maanantaina. 


Ja tällaisen turhan ja pöljän postauksen kuvituksena on tietysti oltava webbikamerakuvia! Mulla on tosiaan pipopäivä, sen kaveriksi valitsin hupparin ja lämpimän huivin, niin on illan oleskelumukavuus maksimoitu. 

Mitäs teidän keskiviikkoon kuuluu, onko plus- vai miinuspäivä? 

2 kommenttia:

  1. ahahahaaa nauroinko tuolle "tarjennut mennä päätä myöten suihkuun" mitääää?XD mulla on niiiin ollut plus päivä sillä YKSI oppilas tykkäsi pitämästäni liikunta tunnista, tästä se lähtee;) hihi älä jäädy sinne jyväskylään

    dearly yours, ema

    VastaaPoista
    Vastaukset
    1. Emcii! No onhan se ihan eri asia käydä pikasuihkussa kastelematta tukkaa kuin mennä sinne päätä myöten :D Ne sun oppilaat on varmaan tosi suloisia :) En jäädy, laitan paksun takin! :)

      Poista