maanantai 20. helmikuuta 2012

Sisustusinspiraatiota

Mä oon vielä kotikotona ja yritän saada koulujuttuja eteenpäin nyt päivän aikana, kun muut ovat töissä, koulussa ja päiväkodissa. Siitä on niin kauan, kun viimeksi piti opiskella täällä ollessa, että tuntuu vaikealta saada rytmistä kiinni. Oon niin tottunut siihen, että täällä viikonloppuja viettäessä ei tarvitse miettiä koulujuttuja ollenkaan. Ihanana bonuksena mulla on jäätävä päänsärky ja tuntuu jo nyt parin tunnin hereillä olon jälkeen, että voisin ottaa päikkärit... 

Mun opiskeluympäristönä toimii tällä hetkellä iso ruokapöytä, joka toimittaa hyvin virkaansa työpöytänä siihen saakka, että muu perhe rynnistää kotiin ja armoton häsellys alkaa. Tässä siis vähän inspiraatiokuvia siitä, millaisessa ympäristössä olisi kiva työskennellä. Päihittää perustoimistot 100-0 ainakin mun mielestä! :) 

En tiedä olisiko oman työn kannalta juuri Euroopan kartta se olennaisin juttu laittaa seinälle työpöydän eteen, mutta tykkään ideasta, että seiniä hyödynnetään ja niille voi laittaa tärkeitä juttuja esille. 


Yksi isompi kuva (kuten yllä tuo kartta) olisi rauhallisemman näköinen, mutta korkkitaululle saisi helposti näkyville monia eri juttuja, ja sen sisältöä olisi helppo muokata. 


Iiisolle lankkupöydälle mahtuisi levittämään suurempiakin projekteja tai juomaan kahvitunnilla teetä. :) Tuo pöytä kelpaisi mulle kotiinkin ruokapöydäksi!


Sopiva sohvanurkkaus jossa voisi hoidella töitä eteenpäin rennosti olisi aika kiva lisä toimistolle. Ja tuo valtava kirjahyllyseinä!


Tämä on se kuva, joka alunperin kiinnitti mun huomion tähän kuvasarjaan. Ihan mahtavan korkeat hyllyt! Ja nuo tikapuut! Tällaisen seinän mä haluan mun kotiin. :) Mutta olisihan tuo hieno lisä työpaikallekin, kun saisi kaiken lähdemateriaalin ja muut paperit siististi hyllyihin, ja silti ilme säilyisi aika boheemina. :)



Millainen olisi teidän ihannetyöpaikka? 


Ei kommentteja:

Lähetä kommentti