torstai 16. helmikuuta 2012

Topshopin kevätmekkoja

Voi mitä mekkoja! Mun piti ihan viattomasti vain selailla vähän Topshopin sivuja ja ehkä löytää jotain kivaa blogissa esiteltäväksi, mutta nyt mulla on ihan oikeasti ankarat mekkohimot! :) Koitin ryhmitellä mekkoja vähän erilaisiin "kategorioihin" kollaaseja varten, ja merkkailin mun kaikista lemppareimmat mekot sydämillä. :)

Ekassa kollaasissa on tällaisia suht yksinkertaisia, yksivärisiä mekkoja, joiden juju on leikkauksessa ja intensiivisessä värissä. Tämä kollaasi on sellainen, josta voisin ottaa kaikki mekot omaan kaappiin saman tien. :)


Tässä kollaasissa on puolestaan vähän romanttisia ja vanhaa aikaa henkiviä  mekkoja. Oon aivan rakastunut noihin kolmeen mekkoon, jotka merkkasin sydämelläkin.. Voi kun Topshopilta voisi tilata vaatteita ja palautus olisi yhtä helppoa kuin esim. H&M:lle. Jään huokaillen ihailemaan! :)


Nämä yksilöt edustaa mekkoja, joissa on kapea vyö. Topshopin sivuilta löytyi tosi paljon mekkoja, joissa oli mukana kapea vyö. Useimmat olivat yksivärisiä kuten nämä kollaasissakin esiintyvät. 


Sitten vähän tällaisia graafisempia mekkoja! Tämä oli yksi selvä muotisuuntaus tälle keväälle: graafisia ja selkeitä kuvioita sekä kirkkaita värejä.


Lopuksi vielä vähän tällaista jokakeväistä tyyliä eli seilorijuttuja. Tai jotain sen henkistä ainakin. :) Mulle näistä tulee mieleen Ranskan rannat ja aurinkoiset päivät veneen kannella. 


Löytyikö jostain kollaasista jotain mikä innostaa? Vai onko vielä liian aikaista katsoa kevät- ja kesävaatteita?


Kuvat www.topshop.com

Ei kommentteja:

Lähetä kommentti