perjantai 3. helmikuuta 2012

Kampaajalle mukaan: Emma Watsonin tukka

Mulla on tänään kampaaja! Onneksi tuolin takana seisoo entinen koulukaveri ja hyvä ystävä, joten mitään pelkotiloja ei tarvitse kehitellä. :) Mulle leikattiin viimeksi (ööh syyskuussa?) vähän lyhyempi polkka, jota ei oikein saanut ponnarillekaan, mutta nyt tukka on kasvanut niihin mittoihin, että sen saa melko sujuvasti kiinnikin. Haluaisin pitää tukan sen pituisena, että sen saa huonoina hiuspäivinä ponnarille, mutta haluaisin silti siihen jonkin kivan mallin. 

Oon aina ollut vaaleatukkainen, viimeiset vuodet jopa hieman aitoa väriä vaaleampi, mutta nyt innostaisi tuollainen vaalea ruskeakin! Toisaalta oon aika laiska laittamaan tukkaa, joten jatkuva värjääminenkään ei oikein kiinnosta, eli värin pitäisi liipata aika läheltä omaa... Olin jo varautunut pyytämään värjäystä, joka tekisi tukasta monisävyisen ja läheltä mun omaa väriä, mutta nää kuvat saa mut huokailemaan vaalean ruskean tukan perään.. Hmm!



Kuvat http://emma-watson.net/

Ei kommentteja:

Lähetä kommentti